Az évek során sok olyan kollégám, barátom, ismerősöm kérte a segítségem, akik a legkülönbözőbb területek dolgozói és szakemberei. Gyakran gondoltak rám szövegírás, szövegszerkesztés, információgyűjtés, adatkezelés, szakdolgozatbeli segítség, házi beadandók és rengeteg más kisebb-nagyobb nehézségük kapcsán. Mindig szívesen segítettem, hiszen így találkozhattam olyan ismeretekkel, amik bővítették az én látókörömet is, közben pedig elkészült az adott feladat, ami megelégedéssel töltött el bennünket. Az egyre növekvő felkérések miatt fogalmazódott meg bennem, hogy tulajdonképpen amit csinálok, az lehetne a munkám is, hiszen olyan dolgokkal keresnek meg engem ismerősök, kollégák, ami nem köt minket helyhez, értéket ad számukra, részemről pedig megvannak a szükséges készségek, de ha valami éppen ismeretlen volt számomra, szívesen utána néztem.
Elhatároztam, hogy a jövőben tudatosan fogom elvállalni ezeket a segítségnyújtásokat és munkaként fogom őket kezelni, nem csupán hobbiból és szívességből végzett szabadidős tevékenységként. Ezért már nem csak az ismerőseimnek szeretnék segíteni, hanem bárkinek, aki úgy érzi, hogy egy ilyen együttműködés segítené a mindennapjait.
Ami a virtuális asszisztensi szolgáltatások igénybevétele MELLETT szól:
👉 Önnek több ideje maradhat a terméke vagy szolgáltatása fejlesztésére, a termelési kapacitás növelésére.
👉 Nem kell miattam járulékokat, adókat fizetnie, nem kell egy irodát fenntartania, nincs rezsi-, internet-, bejárási költség, betegszabadság, cafeteria, eszközamortizáció.
👉 Nem szükséges új készséget megtanulnia, ha valami nehézséget okoz, hiszen a feladatot könnyedén delegálhatja.
👉 Együttműködést köthetünk gyors megoldásként is, ha időszakos túlterheltség lépne fel a vállalkozásában és hirtelen jól jönne, ha valaki pár órát besegítene. Ezért nem kell felvennie egy új munkatársat.
👉 A plusz időt, amit megspórolok Önnek, fordíthatja a hobbijára vagy akár eltöltheti megérdemelt pihenéssel is.